[Tajfutas] Bajnokságok egyáltalán

Julianna Grant jzgrant at yahoo.co.uk
2012. Jan. 23., H, 19:53:05 CET

Abel

Igazad van, a magyar mezonyt nem lehet joforman semmi ujra es masmilyenre raszoktatni. (Tisztelet a keves kivetelnek!!) Ugyanakkor a britek sem voltak tul demokratak azzal a valtozassal amirol en irtam a hosszu e-mailt az Oldgombinak.  Valami konzultacio volt, de azutan ugy ahogy volt bevezettek, akar tetszett, akar nem.  Es erdekes, mindenki megszokta, meg azok is akik atkoztak kezdetben.

Julia