[Tajfutas] Közösségi tájfutótérkép készítés?

Hajdu Kálmán hmarcell at startadsl.hu
2012. Feb. 21., K, 08:20:40 CET

Ami a Wikipédiát illeti, ott csak a magyar wikipédián közel 60 adminisztrátor folytat kemény harcot a vandálokkal. A Turistaút lapon bár mindenki felteheti a trackjét, csak néhány szigorúan ellenőrzött szerkesztők szerkesztheti az adatbázist ráadásl ott vannak szerzői jogi problémák is..

A tájfutótérkép készítése kemény üzlet. Először is egy zárt csoport joga, akik nyilván a továbbiakban is igyekeznek megőrizni üzleti részesedésüket, most sem fogadják szívesen a "partizánokat". A wikipédia adataiból kiindulva, megfelelő aktivitási arányokat figyelembe véve maximum 3-4 önkéntes térképjavítóval számíthatunk és ezek sem valószinű, hogy rendszeres munkát végezzenek alkalmi fellángolásokon túl.

Az hivatkozott eszköz adott, használható. De a magyar viszonyok mellett rendkívül szkeptikus vagyok az eredményességet illetően.

HK.