[Tajfutas] Közösségi tájfutótérkép készítés?

Marosffy Dániel marosffy at interface.hu
2012. Feb. 20., H, 21:10:28 CET

Azért tök érdekes, hogy a térképjavítók tiltakoznak a legjobban. Az
jutott eszembe, amikor lehetővé tették, hogy bizonyos gyógyszereket
patikán kívül is értékesítsenek, a gyógyszerészek rögtön megjósolták az
Armageddont. Aztán nem történt semmi.

Egyébként nincs nagy jelentősége, hogy ki mit mond, megtiltani nem
lehet. Ha tényleg használhatatlan, az élet eldönti a kérdést.

D.