[Tajfutas] HOB

László Pap paplaco56 at gmail.com
2012. Feb. 14., K, 20:28:21 CET

Igaz nem bajnokság volt. Még nem is volt HOB.
Életem egyik feledhetetlen emléke volt a Szpari hosszútávú, ami az akkor
még zárt területnek számító Vöröspocsolyás-hát
terepen kezdődött tömegrajttal. A kormány-vadászterület miatt nem engedtek
"lézengve" rajtoló embereket az erdészek. Nem volt nagy a mezőny, de annál
nagyobb a tempó. Félig körbe futotta a pálya Nagykovácsit.
A cél a Zsíros-hegy oldalában lévő óriási keresztnél volt, ahol narancsok
és kedves lányok várták a versenyzőket. (Előbbit a rendezőség mindenkinek
biztosította. Utóbbit az előrelátobb versenyzők szervezték maguknak. :-) )

Lacó

(Csak hogy én is írjak 12 szónál többet egy levélben a listára.)