[Tajfutas] Edzői konferencia és JÁRÁSI bajnokságok

Pavlovics György pavlovics at smtfsz.hu
2012. Dec. 20., Cs, 21:17:46 CET

Sziasztok!

Köszönjük Ferinek a tájékoztatást.
Nem tudom, hogy a többi megyében mi a helyzet, itt Somogyban a
Sportszövetségek Szövetségénél lényegében a mai napig semmilyen
információ nincs a jövőről. De Feri levele alapján reméljük, hogy azért
a Megyei Tájfutó Szövetségek valamilyen szinten működőképesek maradnak.

Üdv: ifj. Pavlovics György
SMTFSZ titkára