[Tajfutas] A baleset a mentők szemszögéből

Jalsovszky György jalsovszky.gy at t-online.hu
2012. Dec. 19., Sze, 11:35:04 CET

Szia Gerzson!
Reméljük, hogy az illető végül is idejében kapott orvosi segítséget. Te mindent megtettél ennek érdekében.
Én sajnos már nem igen tartok (táj)futó edzést, legfeljebb a geocaching szenvedélyemnek hódolok. És erről jut eszembe: a tájfutók nem szoktak gps-t hordani magukkal? Mert hogy a mentők, tűzoltók vagy rendőrség tájékoztatásához sokkal egyszerűbb a koordinátákat megadni, mint azt, hogy milyen turistajelzésen merre forduljanak.
Üdv:
Jalsovszky Gy.