[Tajfutas] nevezési díjak és bajnokságok

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2012. Aug. 31., P, 17:43:50 CEST

"Úgyhogy ha valakinek konkrét mondanivalója van, használja a hivatalos
fórumot! Aki csak ömlengeni szeretne, írja meg ezután is a levlistára..."

Ádám összefoglalta amit én lusta voltam leírni.Hivatalos fórumnak
tekinthető az illetékes bizottságvezetőnek, elnökségi tagnak, elnökség elé
terjeszthető formában beadott, vagy vele egyetértésben elkészített javaslat
, indokolva stb.
MM