[Tajfutas] mp !!!!!

Marosffy Dániel marosffy at interface.hu
2012. Aug. 26., V, 16:17:29 CEST

Szeretném, ha ez lenne az utolsó hozzászólás a témában az érintettek
részéről (különben megharagszom, de tényleg).

A cikket én írtam, félinformációkból és rohanva, mert ennyi időm volt
(tudjátok egyszerre csapatvezetőnek lenni, versenyezni és rendezni
önmagában is elég melós, erre jön még a cikkírás, mondjuk az EH és a
csapatvezetői közötti 10 percben), de úgy éreztem igény van valami
tájékoztatásra. A sztori így valóban nem lett kerek, de ez nem Orsi
hibája. Ha úgy tetszik az enyém. Majd legközelebb viszünk full-time,
profi újságírót, lehetőleg egy oknyomozó riportert.

A válogatással kapcsolatban nem gondolom, hogy bárkinek magyarázkodnom
kéne, és főleg itt nem fogom ezt megtenni. Nekem is kudarc volt a váltó
(mindegyik), de továbbra is úgy érzem, hogy ez volt a korrekt felállás
és nem is jelölhettem volna ki más csapatokat. Sajnálom, ha valaki úgy
érzi, kimaradt, de ezen nem most kéne keseregni, hanem előtte indulni a
válogatókon.

D.