[Tajfutas] mp !!!!!

Brigitta Kaufmann kbrigus at yahoo.com
2012. Aug. 26., V, 14:51:09 CEST

Kedves Orsi!

Baromi hulyen jon ki, hogy pont en valaszolok, de ugy gondolom (es ezzel nem vagyok egyedul), hogy igazan ideje lenne helyen kezelni a dolgokat.
Eloszor is gratulalok a bronzermedhez, ugyes voltal, csak igy tovabb!
Es akkor most jojjon a lenyeg: az, hogy helyed volt-e a valtoban vagy nem, Dani feladata eldonteni aki kototte magat a valogatasi elvekhez ami alapjan 1 versennyel tobb volt neked, mint Koos Briginek, viszont mellekesen emlitenem meg, hogy a hivatalosan meghirdetett 3 versenyt (az 5-bol) te sem teljesitetted, csak ketszer indultal elitben. Teny, hogy ketto tobb mint egy, igy ez alapjan te nyerted a jogot a valtohoz. Amit irtal, nem igaz, nem lehetett volna valtoztatni, lehet, hogy Dani ugy itelte meg, hogy Brigi VB-n nyujtott teljesitmenye nem eleg (bar tegyuk hozza, hogy o elitben indult..), de akkor meg mindig ott lett volna Roni, aki addigra mar vilagbajnoki teljesitmrnyt nyujtott. Viszont az emlitett valogatasi elvek alapjan Dani nem varialta a valtot es ezt tiszteletben tartottuk.
Defekt. Barkivel elofordul. Mint ahogy az is, ha hibazik. Viszont tisztan azt hangoztatni egeszen eddig, hogy kizarolag a defekt miatt jottel annyit amennyit, nem gondolom hogy bolcs dolog lenne. Sajnos elfelejtetted, hogy vittel gps-t ami mindent megmutat. Bizony azt is, hogy nem volt 3 perces allas, bar javits ki, de szerintem nem lehet menet kozben kereket pumpalni. A cikkel ellentetben ugy tunik, hogy nem is mar a palya elso felen kenyszerultel pumpalni, hiszen jol latszik, hogy jol mesz, kikapod a pontokat es a sebesseged is jo. (es nincs megallas)
Tudod sokan, sokaig hallgattunk, mert nem szeretjuk a feszultseget..
Mindenki hibazhat! MINDENKI! Ez nem szegyen, meg egy valton sem! Es senkiben nem maradt volna rossz szajiz, ha nem 100%-ban a defektre fogod es nem igy jelenik meg az mtbo.hu-n a cikkben.
Emberek vagyunk, tevedunk es persze mindenkiben megszolal a kisordog, hogy hogyan lehetne eladni a gyengebb teljesitmenyt. En pl. rettenetesen rosszat mentem a sprinten, 2 hatalmas elveszesem volt, es bizony bevallom bennem is megfordult a palyan, hogy nem kene ezt vallalni, adjuk fel, vagy fogjuk technikai hibara. Es en nem vittem gps-t!! De vegul bejottem es felvallaltam, hogy van ilyen, bizony nem vagyok buszke arra a teljesitmenyre, es egy kicsit akkor ugy is ereztem, hogy nem vagyok melto Mo-t kepviselni. Sot Daninak jeleztem is, hogy kesz vagyok a valto helyemet atadni ha ugy latja helyesnek tekintve, hogy a sprint es valto hasonlo terepviszonyok kozt kerult lebonyolitasra.
Szomoru, hogy a listara felkerul egy ilyen, de a korrekt tajekoztatashoz hozzatartozik..
Tovabbi szep sportsikereket!

Udv,
Kaufmann Brigi