[Tajfutas] Ponbegyűjtő OCSB

István Zsebeházy zsebeisti at gmail.com
2012. Aug. 20., H, 10:37:27 CEST

Sporttársak!

A Rövid OB másnapján, szeptember 9-én a versenynaptárban foglaltak
szerint megrendezésre kerül a Pontbegyűjtő CSB is. Ennek kiírását
megtalálhatjátok az mtfsz honlapján az idevágó szekció alatt, illetve
a verseny honlapján is: http://mom-o.hu/pocs2012/
A nevezési határidő holnap éjfélkor, azaz 21-én lejár, tehát nem kell
megszakítani a mai tüzijátékolást!
Felhívnám azok figyelmét is, akik esetleg a ROB után csapat híján
búsan hazaindulnának, hogy rendezünk Nyílt kategóriákat is, méghozzá
Kezdőt, Technikásat utóbbiból ráadásul rövidet és hosszút is, amiből
mindenki kedvére mazsolázgathat. A terep a Balaton-felvidéktől már-már
életidegen módon többnyire igen jól futható, ráadásul kellemesen
figyelős is egyben, tehát érdemes a csapattársak nélkül maradt
versenyzőknek is regisztrálniuk az eseményre.
Ha semmi nem szól közbe, a héten közzétesszük a pályaadatokat is.

Várunk mindenkit töretlen szeretettel szeptember 9-én Uzsa térségében.

A MOM-os tájfutók