[Tajfutas] Outrider svájci bicska tokkal

László Kaján oldkajla at gmail.com
2012. Aug. 20., H, 08:54:12 CEST

A Hungária Kupa éjszakai versenyén játszottunk a Tri-O zenekarral (Kocsik
Árpi, Kaján László - gitárok, Kovács-Sebestyény Csilla - cselló) a Botkőnél.
Ott sajnos valahogy elveszett - talán kiesett a zsebemből, sajnos nem tudom
- a kedvenc bicskám, az eredeti Outrider típusú piros, 111 mm-es nagyméretű
svájci bicskám, ami egy fekete eredeti bőrtokjában volt.
Utána másnap visszamentem, de a helyen, ahol a start és a kiolvasás volt,
meg a zenekar is játszott, nem találtam semmit.
Kérem, hogy aki esetleg látta, megtalálta, jelezze nekem, mert nem volt egy
olcsó darab, és a munkámban is sokat használtam.
Szeretném ismét viszontlátni!
Kérem, hogy a Hungária Kupa rendezői nézzenek utána, hátha a talált tárgyak
között ott van... olyan sok a becsületes ember!

Köszönettel: Kaján László F60 (OldKajLa)