[Tajfutas] EgerNagydij 2011 oktober 29-30

Kovalcsik István kovalcsik.istvan at gmail.com
2011. Sze. 26., H, 14:27:07 CEST

Szerintem nagy kár lenne kihagyni a pincetájékozódást.
Pár éve, mikor volt az az átfutás, akkor vegyes érzelmek maradtak
bennem, mert voltak szűk részek, ahol az előttem cammogók
feltartottak, meg poros részek, ahol "nyelni kellett", aztán átbújós
ajtó, ahol én lassabban jutottam át, mint mások (én tartottam fel a
mögöttem érkezőket), miközben tájékozódási feladat vajmi kevés (egy
kicsit a vásári tömegen átvezetett rövidtávú versenyre emlékeztet
fílingje - és ott is ez a bizonytalansági tényező nagyban
befolyásolhatja a verseny eredményét). De ha eloszlik a tömeg a
folyósókon, s megfelelő nagyságú és tájékozódási feladatú rész lesz,
akkor érdekelne.

A pályából való kihagyásról annyit, hogy akár útvonalválasztás is
lehet. Ki-ki dönthet, hogy egy rövidebb föld alatti vagy egy hosszabb
föld feletti szakaszt vállal be ;-)

A sötétben tájékozódásról egy Salgótarjánban a Tóstrand öltözőin
áthaladó mikrosprint jut eszembe. Az jópofa rész volt...

Zsebeistiről meg eddig úgy tudtam, kedveli az éjszakai versenyeket (is).

Ü: Is