[Tajfutas] EgerNagydij 2011 oktober 29-30

István Zsebeházy zsebeisti at gmail.com
2011. Sze. 26., H, 14:20:55 CEST

"Aki, úgy mint Te is, úgy érzi, hogy hátrányt szenvedne fejlámpa nélkül, és
"cikinek" érzi azzal végigfutni,
azoknak megoldjuk, hogy a bejáratnál várja őket a fejlámpájuk, és a
kijáratnál leadva a célba átvehesse azt."

Nem cikinek érzem, hanem egyszerűen hülyeségnek. :) Egy sprint verseny nem
erről szól.

"De azért az sem biztos, hogy jó, ha a mezőny fele eláraszt minket
fejlámpákkal, mert az életbe nem tudjátok kiválasztani a sájátotokat a nagy
halomból, és nem beszélve arról, hogy a pincerendszerben lent tartozkodó
többi versenyző sem nagyon értékelné, ha a szemükbe világítva akadályoznátok
őket a látásban. Ez azért kétéllű kérdés."

Meglehetősen kétélű! Nekem sem jó, hogy az ellenfeleimnek nem kell időt
pazarolniuk fejlámpafelvételre (sprintversenyen így is mp-ek döntenek, mint
a legutóbbi kazamatás aktusnál), és az ellenfeleimnek sem jó, hogy beleremeg
a retinájuk ha épp szembejönnek. Illetve a rendezőknek sem jó, hogy ebbe
kell külön energiát, embert fektetniük. Ergo a téma ezen részét szerintem
ejtsük is.

"Vagy tegyük föl a kérdést, hogy mely kategóriától fölfelé tervezzük úgy a
pályákat, hogy azok ne érintsék a pincerendszert?!"

Félek ez rajtam vajmi keveset segítene, F21A-t általában illik "megszivatni"
minden földi jóval, és a sporttársaimat sem szeretném megfosztani a
pincés örömöktől az én fogyatékosságom miatt.

"Mert az idő még megvan hozzá, hogy azt a néhány pályát amelyet érintenek
ezek a kategóriák azokat áttervezzem, ha más sem szeretné a "pincekotrást"
bevállalni?!"

Ez már a Te dolgod, ha rajtam kívül senki nem tiltakozik a kazamatás
attrakció ellen (igazából én sem az ellen, csak a fénymegvonás ellen, mert
így nem sportszerű), akkor mit mondtam, nem akarom elrontani mások játékát.
Esetleg a honlapon prezentálj valamiféle szavazást ha valóban érdekel, hogy
mire van igény.

Üdv:

zsebeisti