[Tajfutas] Most pedig egy nem OFF-os uzenet

KOVACS Bela climbela at map.elte.hu
2011. Sze. 8., Cs, 19:38:11 CEST

Kedves listatagok,

volt pár percem, és végiglapozva a moderátori teendőket, egy rakás fennakadt
levelet találtam. Amit nagyon elavultnak találtam azt töröltem (aug. végi
levelek), a többit most átengedtem a listára (remélem fontosat nem dobott ki
a szpemszűrőm :-)

DE:
Kéretik figyelembevenni a levelezési _méret_ korlátokat a jövőben! HA valaki
nagy levelet szeretne kiküldeni a listatagoknak, kérem erről értesítsen
mailben közvetlenül engem is, mert a lista rendszerüzeneteit sokszor csak
a "TODO" mappába, vagy esetleg a kukába kerülnek...
HA valaki nem regisztrált címről küld levelet, az nem megy ki a listára,
hacsak véletlenül észre nem veszem, és be tudom azonosítani a küldőt :-)

Köszönettel,

KB