[Tajfutas] Sprint térképek ábrázolása

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2011. Sze. 7., Sze, 09:30:13 CEST

Sziasztok,
Zetor által említett szabályzati pont alkalmazása bennem is kérdéseket
vetett fel a WMOC2011 pécsi térképének készítésénél. Az ábrázolási problémát
felvetettem a szakmai stábnak, akik a mellékelt minták közül a 2. -ra adták
a voksukat, én is ezt szorgalmaztam, mert mutatósabb, de ténylegesn semmi
információt nem ad a versenyzőnek. (Az 1. megoldás meggyorsítaná a térkép
rajzolását is.
Ezért is szorgalmazom erőteljesen, hogy legyen egy kis "konferemcia" a
sprint térképek javításával és rajzolásával kapcsolatban.

Name: Minta 2.jpg
Type: image/jpeg