[Tajfutas] másik sprint ob

Zentai László lzentai at caesar.elte.hu
2011. Sze. 6., K, 21:43:53 CEST

----- Eredeti üzenet -----
From: ksvlcs at renyi.hu
Sent: Tuesday, September 06, 2011 8:57 PM
To: tajfutas at lazarus.elte.hu
Subject: [Tajfutas] másik sprint ob

Sziasztok!

Nekem szerencsém volt, egy másik sprint ob-n voltam, amin:

a térkép futás közben is teljesen jól olvasható volt, egyszerű, de a
körvonalakat jól
visszaadó, tökéletesen egyértelmű vastagságú vonalakkal, elegendő
térközökkel, jól
generalizált ábrázolással, és nem volt telezsúfolva a manapság oly divatos,
teljesen
indokolatlanul lekicsinyített térképjelekkel (kis karikákkal és x-ekkel),
nem ábrázolta
fölöslegesen a villanyoszlopokat, tűz- és vízcsapokat, segédszemeteseket és
persze
külön jellel a piros és külön a sárga padokat;
------------

NEM KÖTÖZKÖDNI AKAROK (ALAPVETŐEN NEKEM IS TETSZETT A VERSENY, MÉG A
TÉRKÉPEK IS), DE VÖCSÖK HOZZÁSZÓLÁSÁRA MEGJEGYZEM, HOGY A TÉRKÉP
ÁBRÁZOLTA A TELEPÜLÉSTÖMBÖK BELSEJÉBEN AZ ÖSSZES BIRTOKHATÁRT, MÉGHOZZÁ
ÁTHATOLHATATLAN KERÍTÉS JELLEL, TOVÁBBÁ AZOKAT A BELSŐ UDVAROKAT IS, AHOVÁ
LEGFELJEBB A TULAJDONOSOK LÉPHETTEK BE.
EZT VAJON A VERSENYZŐK HOGYAN TUDTÁK VERSENY KÖZBEN HASZNOSÍTANI?
IDÉZEK AZ ISSOM 2007 FORDÍTÁSÁBÓL, AMIT BÁNFI ROBIVAL, ILLETVE A
TÉRKÉPBIZOTTSÁGGAL NÉHÁNY HETE ELKÉSZÍTETTÜNK, DE AZ MTFSZ ELNÖKSÉGE
TUDTOMMAL MÉG NEM BÓLINTOTT RÁ:

"528.1
Egyedi tereptárgyak nem ábrázolhatók ezeken a területeken, kivéve az olyan
nagyon jellegzetes objektumokat, mint a vasút, nagy épületek vagy
jellegzetes nagy fák.
Az épülettel teljesen körbezárt tiltott területek az épület részeként
ábrázolandók."

Zetor