[Tajfutas] ROB

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2011. Sze. 6., K, 20:26:45 CEST

Ráadásul úgy tudom, hogy már büntetőjogilag is komoly problémád lenne,
ha gyalogosként a kerékpárosoknak súlyos balesetet okoztál volna
amiatt, hogy vigyázatlanul léptél rá a kerékpárútra. (Valószínűleg én
is, és még sokan mások elkövettük ugyanezt, de éppen nem jöttek arra
bringások. Ezért válaszolok a listán, hogy máskor a kerékpárutakra is
mindnyájan jobban figyeljünk.)

Szerencse, hogy nem szoktunk szeszes italokat fogyasztani a versenyek
előtt, mert balesetokozás esetén az ittasság súlyosbító körülmény.
Kaphatunk 5-10 hónap szabadságvesztést, akár Stohl. Bár az ő esetében
keveslem a kiszabott 5-10 hónapot. Illetve, lehet, hogy ez az elzárási
idő elég, de a vezetéstől nem 5 évre tiltottam volna el, hanem minimum
25-30 évre. Neki sem esik le a korona a fejéről, ha akár élete végéig
tömegközlekedéssel kellene utaznia!

Üdv:
Kéri Gerzson