[Tajfutas] ROB

gyorgy muszely muszely.gyorgy at gmail.com
2011. Sze. 6., K, 18:19:17 CEST

Bár nagy kedvelője vagyok a városi versenyeknek, de utólag elgondolkoztatott
az az eset, ami most majdnem megtörtént velem. A sétálókon, kocsikon
átvergődve kereszteztem a kerékpárutat, amit persze járdának néztem. Vagyis
nem néztem semminek, mert a térképet néztem rohanás közben. A gyalogosokat,
autókat az ember megszokta, azokat fél szemmel is észrevesszük, de a
száguldó kerékpárosokra még nem figyelünk. Így aztán csak tizedmásodpercen
múlott, hogy két kerékpáros nem ment át rajtam. Ők jobban összetörték volna
magukat. Üvöltöttek, hogy őrült vagyok és végül is őket is meg lehet
érteni...

M. Gy.