[Tajfutas] sprint OB

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2011. Sze. 6., K, 11:47:02 CEST

a mellékelt térkép 9 pontjának karikája női kategóriákban szinte rá bolt
nyomtatva az északi oldalon lévő kerítésre vagy mi, itt most jól látszik,
hogy ott van egy fekete vonal, ugyancsak Zetor kivágatán, ami neki 11, nekem
9-es most a fekete kilátszik a lila alól, a papírtérképen nem.
Az én térképemen meg a 2 melléklet fekete vonalai sokkal vékonyabbak voltak,
azt is lila x szel kellett volna lezárni.
Megvan a 3.
Ha ráér valaki, nézze meg az idei MTBO VK tapolcai laktanya térképét, ott
nemzetközi dicséretet kapott a pálya megjelenítése (is) :-), senki nem
hibázott rosszul olvasható, megtévesztően rajzolt dolgok miatt.
MM