a mellékelt térkép 9 pontjának karikája női kategóriákban szinte rá bolt nyomtatva az északi oldalon lévő kerítésre vagy mi, itt most jól látszik, hogy ott van egy fekete vonal, ugyancsak Zetor kivágatán, ami neki 11, nekem 9-es most a fekete kilátszik a lila alól, a papírtérképen nem.<br>
Az én térképemen meg a 2 melléklet fekete vonalai sokkal vékonyabbak voltak, azt is lila x szel kellett volna lezárni.<br>Megvan a 3.<br>Ha ráér valaki, nézze meg az idei MTBO VK tapolcai laktanya térképét, ott nemzetközi dicséretet kapott a pálya megjelenítése (is) :-), senki nem hibázott rosszul olvasható, megtévesztően rajzolt dolgok miatt.<br>
MM<br><br><div class="gmail_quote">2011/9/6 Zentai Laszlo <span dir="ltr">&lt;<a href="mailto:lzentai@caesar.elte.hu">lzentai@caesar.elte.hu</a>&gt;</span><br><blockquote class="gmail_quote" style="margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; border-left: 1px solid rgb(204, 204, 204); padding-left: 1ex;">

<div dir="ltr">
<div dir="ltr">
<div style="font-family: &#39;Calibri&#39;; color: rgb(0, 0, 0); font-size: 12pt;">
<div>Sziasztok!</div>
<div> </div>
<div>Mivel az IOF Térképbizottságának 2002-2006 közötti vezetőjeként 
gyakorlatilag én vezettem a nemzetközi sprint térkép jelkulcsának (ISSOM) 
kialakítását, így el tudom mondani, hogy (legalábbis nemzetközi szinten) mik 
voltak a szándékaink.</div>
<div>Nagyon ritkán mondok ilyet nyilvánosan, de úgy gondolom, hogy a szombati 
sprint bajnokság térképe ellentétes ennek a szellemével. Ne az legyen a cél, 
hogy megtévesszük (vagy hogy még durvábban fogalmazzuk megszívassuk) a 
versenyzőt, hanem, hogy segítsünk neki.</div>
<div>A mellékelt térképrészlet (01.jpg) a saját pályám egy részlete (a teljes 
térkép itt érhető el: <a title="http://lazarus.elte.hu/hun/dolgozo/zentail/tf/2011/2011-09-03-sprint_ob-donto.jpg" href="http://lazarus.elte.hu/hun/dolgozo/zentail/tf/2011/2011-09-03-sprint_ob-donto.jpg" target="_blank">http://lazarus.elte.hu/hun/dolgozo/zentail/tf/2011/2011-09-03-sprint_ob-donto.jpg</a>). 
Nem tudom nem szándékosnak tekinteni a 11-es pont számának elhelyezését. 
Ugyanezt az elhelyezést láttam más kategória térképénél is. Nagyon sokan 
gondolták úgy, hogy itt át lehet menni a kerítésen. Ha szám néhány mm-rel arrébb 
került volna, akkor segítettük volna a versenyzőt a térkép olvasásában. Sőt az 
lett volna az ideális, ha a bekerített terület két lehetséges bejáratát az 
átkelőhely bíbor színű jelével felülnyomták volna. Szerintem a sprint nem erről, 
nem a versenyzők megtévesztéséről szól. Így is eléggé kell figyelni egy ilyen 
versenyen.</div>
<div>Nem lehet, nem szabad időhiányra hivatkozni, itt kéne igazán a versenyző 
fejével gondolkodni annak, aki a pályarajzokat elkészítette.</div>
<div>A 02.jpg szintén egy másik részlet a térképből. Miért nem lehetett ezt az 
utat (lépcsőt) felülnyomni bíborral, ezzel is jelezve, hogy a versenyző itt nem 
tud keresztül menni? Talán megint a versenyző megtévesztése volt a cél.</div>
<div>Én mindettől függetlenül gyakorlatilag hiba nélkül futottam le a pályámat, 
de végig az az érzésem volt, hogy a bajnokság döntőjének a térképe nem az ISSOM 
szellemének felelt meg. Ne ettől legyen nehéz a sprint.</div>
<div>Ugyanez a (szivatásos) technika persze nemzetközi szinten is megjelenik 
(idei francia VB sprint selejtezője), de ott óvások és fellebbezések és rossz 
szájíz volt a vége.</div>
<div> </div>
<div>Üdv:</div>
<div> </div>
<div>Zetor</div></div></div></div>
<br>_______________________________________________<br>
Tajfutas mailing list<br>
<a href="mailto:Tajfutas@lazarus.elte.hu">Tajfutas@lazarus.elte.hu</a><br>
<a href="http://lazarus.elte.hu/cgi-bin/mailman/listinfo/tajfutas" target="_blank">http://lazarus.elte.hu/cgi-bin/mailman/listinfo/tajfutas</a><br>
<br></blockquote></div><br>