[Tajfutas] Max. pulzus

Pap Attila papattila at petrolterv.hu
2011. Okt. 26., Sze, 15:02:48 CEST

Sziasztok!

"Nem tudom miért prejudikálod egy vizsgálat eredményét látatlanban?"

Nem hiszem, hogy látatlanban tette ezt Dani.

Elég sok cikk kering a neten a "220-életkor" elv pontatlanságáról.

Pl:  <http://donifitt.hu/max-pulzus-szamitas.html>
http://donifitt.hu/max-pulzus-szamitas.html

A cikkben három mérési módszer is megismerhető és a 220-életkor elvvel
együtt a négy mérés közötti eltérés 1% alatti.

Kíváncsi lennék, hogy ehhez hogyan viszonyul az órák pontossága
(pulzusmérésnél).

"Speciel én rendszeresen futok pulzusmérővel, és pont annyi a maximális
pulzusom, mint a képlet szerinti (220-58=162)."

Ezzel az egy adattal még nem lehet az elvet alátámasztani (meg cáfolni
sem.), mert ugye a méréstechnika alapja, hogy egy mérés az nem mérés.

Üdv,

PA

  _____