[Tajfutas] Kimeszelt versenyzok

Julianna Grant jzgrant at yahoo.co.uk
2011. Okt. 24., H, 12:54:20 CEST

Sziasztok!

En nem voltam ott, igy most nem tudok szemelyes tapasztalat alapjan nyilatkozni.  Es en abszolute hajlando vagyok elhinni, hogy nem volt benne semmi szandekossag, sot meg azt is, hogy teljesen a szabalyzaton belul volt minden.

Ugyanakkor talan erdemes megjegyezni, hogy nemcsak a kulfold fele, hanem a magyar kozonsegnek is erdemes (meg akkor is ha van koztuk rosszhiszemu akar okkal vagy anelkul) ugy rendezni, hogy egy kis plusz odafigyelessel sikeruljon hasonlo kodokat, hasonlo tereptargyakon levo bojakat es hasonlo szimbolokat nemcsak, hogy 30 meteren kivul helyezni, hanem ennel sokkal messzebbre. Ez olyan sok plusz munka lenne?  Alig hiszem. Mindenki tudja, hogy a versenyzo feladata leellenorizni a kodot, meg rendesen olvasni a terkepet stb., stb.  De hat emberek vagyunk, a versenyzes heveben sok minden megeshet. Mennyivel jobb erzessel megy haza a nem kimeszelt versenyzo!  Es mennyivel valoszinubb, hogy legkozelebb megint jon ugyanarra a versenyre. A rendezoseg erdeke is mindez, nem?

Es ha mar megint ilyesmirol irok, hadd emlitsem meg a nem elvagott lila vonal altal eltakart fontos terkepreszletekrol/tereptargyakrol szolo hosszutavu panaszaimat.  Ez sem olyan sok plusz munka! Tessek nem az utolso pillanatra hagyni mindent es akkor lesz ra ido, energia es kapacitas!!  PLEASE!!

Julia