[Tajfutas] (nincs tárgy)

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2011. Okt. 24., H, 10:43:18 CEST

Meg aztán, nekünk még elhitték, hogy nem volt szándékos a dolog. Azóta
figyelünk rá, hogy ilyen ne nagyon legyen, akkor sem, ha amúgy szabályos,
mert másodszorra már nem biztos, hogy ki tudjuk magyarázni.

úgy látszik vannak akik meg arra figyelnek, hogy legyen, de azért szabályos
legyen.( vagy túl sok a véletlen). Nekem kb 7? pontból F185/1  4-nél  volt
olyan amit én biztos nem hagytam volna benne úgy.
Nem vagyunk egyformák.
MM