[Tajfutas] Kamu levél törölve

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2011. Nov. 19., Szo, 15:43:50 CET

Hát, ez, az! Akitől kaptam az megbízható ismerős, korábbi munkatárs, tájfutótárs, .......és jelenleg ÉPPEN ott a fejlécben szereplőknél a Nemzeti Közlekedési Felügyeletnél dolgozik. Ezért is nyitottam meg a levelet és kissé elbizonytalanodva, de helytelenül tovább küldtem.

Popey

Ui:  Közben meg is találtam a globula.hu címen -Hamis üzenetek-között, ahol választ kaptam rá ,miért is születnek(mi célból) ilyen tartalmú levelek.