[Tajfutas] Most én kaptam ilyen levelet

gyorgy muszely muszely.gyorgy at gmail.com
2011. Nov. 18., P, 21:54:55 CET

Szia Popey!

Ha a levélből egy pár szavas részletet a Google-ba beírsz, a "Kamu
hirdetések" honlapjára vagy jónéhány internetes újság réges-régi cikkére
bukkanhatsz, amelyek taglalják ezt a levelet. De a részletekben is van egy
pár furcsaság: a Közlekedési Hatóságnak mi köze a mobiltelefonokhoz és mi
köze a BM-hez, stb.

M. Gy.