[Tajfutas] Rostás Irén válasza Paskuj Mátyás levelére

Andor és Katalin Vékony vekony.arva at gmail.com
2011. Nov. 11., P, 14:37:00 CET

Sziasztok!

Emlékeim szerint VAN kategória felirat érkezési irányból minden cső
nyílásánál. Még a gyerekek is megtalálták a térképüket. Ha 1000-ből csak
egy ember rontott, miért kell a rendszert hibáztatni?
Korábban írtam már, ez egy figyelős sportág. Térképet, szimbólt, bóján a
számot stb. el kell olvasni. Tanulság, hogy már a rajtban is figyelni kell.
Gerzsonnal egyetértek, én is mindig ellenőrzöm a kategória jelzést s
valóban a repülőrajtnál az ellenőrzésre nincs mód. Ha csak nem a feladat
része a térkép kiválasztása, megtalálása is. Csak egyszer volt ilyen egy
Luca Kupán, ahol több feladat helyes végrehajtása után lehetett megtalálni
a térképet.

Üdv:
Kati