[Tajfutas] Tájfutó versenyek Veszprém megyében

Molnár Péter peter at veszcart.hu
2011. Május. 1., V, 20:00:31 CEST

Üdv Mindenkinek!

A május 14-15-i hétvégén az alábbi versenyeken lesz lehetőségetek rajthoz
állni Veszprém megyében:

Május 14-én 10 órakor: Várkert kupa - regionális rangsoroló rövidtávú
verseny Várpalotán a VBT rendezésében;

Május 14-én 15 órakor: Luca kupa - nem rangsoroló egyfős váltóverseny
Farkasgyepűn a BSC rendezésében;

Május 15-én 12 órakor: Veszprém megyei középtávú bajnokság - regionális
rangsoroló középtávú verseny Németbányán a VTC rendezésben;

Május 15-én 15 órakor: Vas-Veszprém-Zala megyei váltóbajnokság - nem
rangsoroló váltóverseny Németbányán a VTC rendezésben.

Valamennyi verseny kiírása elérhető a Veszprém Megyei Tájfutó Szövetség
honlapján: http://vmtfsz.hu/

Mindenkit szeretettel várunk valamennyi eseményre!

VMTFSZ