[Tajfutas] Nógrád Nagydíj 2. napi és összetett eredmények

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2011. Május. 1., V, 19:51:30 CEST

Én pedig a rendezést köszönöm meg a salgótarjáni és balassagyarmati
rendezőknek. Jók voltak a 2 egyéni és 3 váltó futam pályái, gyakorlatilag
nem voltak triviális átmenetek a pályáimon (esetleg csak a váltó néhány
nagyon rövid, ill. egyszerű átmenete a sportpályán kívüli részen, de váltón
talán nem is baj, ha vannak könnyű átmenetek is). Kicsit fárasztó volt két
nap alatt 5 futamra kimenni, ami a második napi eredményemen meg is látszik.
Ha az eszemre hallgattam volna, akkor vagy a váltót, vagy a 2. napi versenyt
kihagytam volna. A kíváncsiság vitt rá, hogy kipróbáljam a váltó versenynek
ezt az új formáját, de nem bántam meg, hanem épp ellenkezőleg, élveztem a 9
váltásból álló versenyt.

Más versenyrendezőknek is melegen ajánlom a nógrádiak által bevezetett
3x3-as rendszerű váltóversenyek rendezését.

Üdv:
Kéri Gerzson