[Tajfutas] BudaSprint 2011 nevezési határidő: jún.29. éjfél

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2011. Jún. 30., Cs, 07:18:18 CEST

> **
> Hali,
> elméletileg mindenki részt vehet a Budasprinten azon versenyzők közül, akik
> a Szenior Vb.-n is indulnak, mert az pénteken lezárul. Talán még jól is jön
> mindenkinek egy kis levezetés, fent a várban :)

Holnap pedig jó bemelegítés lehet a VB-re a Baji vadászházat is érintő 8
km-es futás (vagy esetleg 20 km-es, ha valaki hosszabban szeret
bemelegíteni).

Közben lehet, hogy rájöttem, miért kerül ez a rendezvény pénteki napra.
Talán az lehet az egyik oka, hogy nemcsak Szent László Menet, hanem egyúttal
Keresztút is. (Lehet, hogy rekord hosszúságú Keresztút, az elejétől a végéig
kb. 2 km és jó sok szint.)

A múlt vasárnapi Simon Lajos versenyen a rajtba menet már szemügyre
vehettünk néhány stációt. A 4. stációnál (Jézus találkozik anyjával - ha jól
emlékszem) volt a verseny előrajtja. Úgy rémlik, a Kálvária 3 keresztje
előtt is elfutottam a 3/47 és a 4/41 közötti átmeneten, a kerítés K-i sarka
közelében az úton.

Üdv:
Kéri Gerzson