[Tajfutas] BudaSprint 2011 nevezési határidő: jún.29. éjfél

Marton János msamu at citromail.hu
2011. Jún. 30., Cs, 06:48:10 CEST

   Hali, elméletileg mindenki részt vehet a Budasprinten azon versenyzők közül, akik a Szenior Vb.-n is indulnak, mert az pénteken lezárul. Talán még jól is jön mindenkinek egy kis levezetés, fent a várban :)   Üdv: Samu -- Eredeti üzenet -- Feladó: Kéri Gerzson  Címzett: LEV.LISTA  Elküldve: 2011. június 29. 21:23 Tárgy : Re: [Tajfutas] BudaSprint 2011 nevezési határidő: jún.29. éjfél  Sziasztok!   Itt már jó sok nevező van, ha mondjuk a Dobó emlékversenyhez viszonyítjuk, amire az Entryben jelenleg csak 1 nevező látszik (én). Igaz, hogy ott még messze van a nevezési határidő.    Sajnos, a Budasprinten sincs egyelőre hazai ellenfelem, csak 4 külföldi. Ezért én is kérem: Jó volna, ha még néhányan gyorsan jelentkeznétek F65-be azok közül, akik nem lesznek akkor a Szenior Világbajnokságon.Üdv: Gerzson    _______________________________________________Tajfutas mailing listTajfutas at lazarus.elte.huhttp://lazarus.elte.hu/cgi-bin/mailman/listinfo/tajfutas