[Tajfutas] wmoc értesítő

Hegedüs Ábel abel.terkep at chello.hu
2011. Jún. 28., K, 01:53:14 CEST

Sziasztok

Itt az értesítő első része. NEM HIVATALOS, az mindenképpen az angol szöveg.

A táblázatokat, hosszabb adatrészeket kihagytam és a hirdetéseket, ábrákat is.

A térképvázlatokhoz még lesz egy szószedet, ha hozzájutok.

Ez az első rész tartalmaz minden általános tudnivalót, a magyar versenyzők számára nem fontos ill. nyilvánvaló dolgokat (repülőtér, SI használat) kihagytam, és néhol rövidítettem is.

A napi részleteket bemutató rész, (ami még nincs lefordítva) jórészt a meglevő tudnivalók napok szerinti csoportosítása, kevés új információval. A terepleírások a rendszeresen versenyző szennioroknak feleslegesek: OB-król, Hungáriáról (városnézésből) stb. ismerős terepekről van szó.

A fordítás a rendezőség beleegyezésével és megbízásából készült, de még egyszer: nem hivatkozási alap, hivatalos az angol szöveg.

Javításokat szívesen fogadok és közzéteszek (szerdáig).

Rövidítések és nem fordított szavak:

SQ, Sprint Qualification, Rövidtáv selejtező

SF, Sprint Final, Rövidtáv döntő

LQ, Long Qualification, Hosszútáv selejtező

LF, Long Final, Hosszútáv döntő

June, június

July, július

EC, versenyközpont