[Tajfutas] WMOC2011 - ez itt a reklám helye

compass-sport c-sport at medex.hu
2011. Júl. 14., Cs, 14:47:12 CEST

Sziasztok,

Van valakinek bármilyen képe, amin rajta vagyunk a WMOC-n. mármint a boltunk
amivel kint voltunk?

Az elérhető képek közül nem találtam képet. Sajnos mi nem voltunk
felszerelve fényképezővel és nem tudtunk magunkról képeket csinálni.

Köszönöm. A szervezőknek és a versenyzőknek ezúton is gratulálok színvonalas
jó verseny volt. Szerintem a jövő évi Mecsek kupán nem lesz gond a
nevezőkkel.

Üdv zoli

Guttmann Zoltán

multiNavigator.hu portál és webáruház

www.multinavigator.hu - egy webáruház ahol ajándék a vásárlás

Figyelje az arany óra <http://www.multinavigator.hu/cikk.php?id=764>
akciónkat nap, mint nap!

PartnerProgram 2010 - kedvezményes
<http://www.multinavigator.hu/cikk.php?id=1806>  vásárlás webáruházunkban
egész éven át

GPS Trade Kft

Üzlet kis és nagykereskedelem

1134 Budapest, Dózsa György út 63.

                                                      ( bejárat az
Angyalföldi utca felöl)

tel: 061/ 239-6013; 061/7 888 888; fax: 061/237-0563

  _____