[Tajfutas] WMOC2011 - ez itt a reklám helye

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2011. Júl. 14., Cs, 14:11:52 CEST

Sziasztok,
A mai napon kezembe vehettem a WMOC profi fotósaitól megvásárolt DVD összeállítás első két lemezét.
Iszonyatos mennyiségű kép, még csak az első lemez felénél tartok, de azt mondhatom, hogy a hazai fotósok a hazai versenyzőket előnyben részesítették.
Mellékelek egy képet, ami Petró Gázáról készült (Talán ezért Pisti nem veszi a nyakamat.).
Nos, ilyen és hasonló képek garmadája található a lemezeken.
Itt rendelhetők meg: http://wmoc2011.hu/bazar (Egy javaslat: aki rendel, az lehetőleg devizaszámláról utalja az EUR összeget. Átutalási és tranzakciós költségekkel pluszban kell számolnod.)

Mint írtam már az WMOC összes versenynapja elérhető a RouteGadget felületen, Itt: http://www.tajfutaspecs.hu/routegadget/cgi-bin/reitti.cgi Rajzolgassatok (ingyen van) , sokat segítenek és mondanak az útvonalaitok az ellenfeleiteknek és a pályakitűzőknek is.
Ui: A képek nézegetésénél óriási segítséget ad a programfüzetben emelkedő rajtszám szerinti rajtlista táblázat.