[Tajfutas] Alapszabály módosítás

Kelemen János (netquick) nemelek at netquick.hu
2011. Jan. 25., K, 13:21:35 CET

Sziasztok,
Nem akarok senkit megcáfolni, csak egy kéréssel fordulok hozzátok.
A levlistán "tanyázók" zöme - (én kivétel vagyok)- bizonyára tagdíjfizető tagsággal rendelkezik az MTFSZ-nél és területi szervezeténél- szintúgy tag klubjánál.
Én ma abban a kitüntetésben részesültem, hogy megkaptam az MTFSZ Alapszabályának módosítási tervezetét.
Mielőtt felesleges csatákat vívnátok a Szakágak elismertségéről, arra kérlek titeket, hogy a klubvezetőtöknél (szakosztályvezetőtöktől) vagy megyei Elnökötöktől, érdeklődjetek a tervezett változtatásokról, elképzelésekről. Ha demokratikusan működtök, akkor bizonyára saját vezetőtök megosztja veletek, -mint felnőtt emberekkel-, a hozzá eljuttatott tanulmányt és Főtitkári kérést.

Oszinak üzenem, hogy feb. 5.-g van lehetőséged klubodon keresztül lobbizni a Mobil-O Szakágért.
Ui: kíváncsi vagyok, hogy itt Baranyában lesznek-e e tárgyban klubszintű és szövetségi szintű összejövetelek vagy levelezések?