[Tajfutas] Szabályzatok 2011

Füzy Anna fuzy at rissac.hu
2011. Jan. 25., K, 12:06:13 CET

"Ez az egy db bajnokság a kilenc tájfutó OB mellett pedig a tömegbázisok méretével nagyjából arányban van."
-ez is a levelemből van, szerintem ez például lehet mögötte az elmélet, és nekem nem tűnik logikátlannak. A részleteken persze lehet vitatkozni, meg lehet ezzel nem egyetérteni, de hogy nincs benne logika?? A többi szakág talán még nem érte el ezt a küszöbértéket, fél OB-t meg nehéz rendezni :) - nem tudok pontos adatokat, cáfoljanak meg az érintettek, ha nem így van!

Anna