[Tajfutas] múlt (szigorúan csak kutatóknak!)

Kelemen János (netquick) nemelek at netquick.hu
2011. Jan. 1., Szo, 13:15:14 CET

Sziasztok,
Pálinkás jó reggelt mindenkinek.
Mi a másnaposság ellenszere? Csonti azt mondta egy 1986 évi balul sikerült NDK Barátság Kupa bankettjének másnap reggelén, hogy "rá kell inni".
Feleségem szerint az ecetes uborka.
No hajrá, nézzétek meg, hogy maradt-e még valami a pezsgős és uborkás üvegek fenekén.

És mától már csak történelem, hogy 40 éves a Szövetségünk, hogy 60 éves a Baranya megyi tájfutás, hogy 85 éve kezdődött hazánkban a tájékozódási futás és MoSa 50 éve fogott térképet először a kezébe.

Kínában a Nyúl éve következik.
Nálunk mi legyen a 2011 év szlogenje? A sportágfejlesztési koncepció alapján talán: 2011 az Utánpótlás éve (Mellékelve - anno egy kezdő)

Mellékelek egy Dobogókő környéki 1962 évi Megyei egyéni és csapat döntő térképet. Zetor állományában, csak hasonlót találtam.
És újra egy Pécs Misina tető térkép 1959 vagy 1960 -ból. III. o. cs. verseny. Az ellenőrzőpontok mögötti idő úgy tudom azt jelzi, hogy mikor bontják le a pontot.
Nem tudom elképzelni mai fejjel, hogy mi alapján fogták meg "csont" nélkül ezeket a pontokat. Pl. ajánlom figyelmetekbe a 3. töbör pontot.
A pontközeli terület Dénes Zoli által javított tavalyi változatát is megtekinthetitek a mellékletek között. No, hol is lehetett anno az a 3. pont???

Tudjátok ugye, hogy ma tilos kivinni a szemetet a házból, mert kidobjuk vele a szerencsénket.