[Tajfutas] FW: Fw: Megyeváltás

Kelemen János (netquick) nemelek at netquick.hu
2011. Feb. 4., P, 15:19:27 CET

Sziasztok,
Tényleg, mi az alapprobléma?
Milyen területeken nem tud együttműködni a ZMTFSz és a GOC?

A reggeli órákban írtam egy levelet a GYMSMTFSZ-nek, amiben azt kértem, hogy küldjék meg részemre az érvényes Alapszabályukat. (A ZMTFSZ megtekinthető itt: http://www.zmse.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=118&Itemid=74
Amúgy , ha minden közhasznú, pláne a kiemelkedően közhasznú szervezetek a megfelelő átláthatósággal működnének, azaz lenne saját vagy bérelt honlapjuk és ott meg lehetne tekinteni a meghívókat, elnökségi ülések jegyzőkönyveit, közgyűlési jegyzőkönyveket, közhasznúsági jelentéseket, akkor sokkmindent levelezgetés nélkül megérthetnénk. Vannak rá közel jó példák pl: MTFSZ, BTFSZ, VMTFSZ,
A jobb helyeken már folyamatban van a helyi Közgyűlések megtartása, az előző év értékelése, és a következő évre való előretekintés.
............................ (Ezt a mondatomat cenzúráztam.)
Janó