[Tajfutas] Hungária Kupa - Tájékozódási túraverseny

Feher Janos feherj at yahoo.com
2011. Aug. 12., P, 22:45:33 CEST

Kedves Popey!

Őszintén szólva nem gondoltam, hogy egy egyszerű verseny ajánlással ekkora sebet tépek fel.
Jómagam kb. 6 éve csöppentem bele a túraversenyzésbe és nagyon beleszerettem. Ha a tájfutás talál meg korábban akkor biztosan abba szerettem volna bele. :) De nem így lett és bármennyire eljárok tájfutó versenyekre is, az első szerelem vonzereje továbbra is megmaradt.

Kétség kívül van benne igazság amiket írsz. Nem mondanék igazat, ha azt állítanám, hogy a fórumunkon néha nem kritizálják meg egyes versenyzők a versenyek vitás pontjait. De hozzá kell tennem, hogy ez soha sem a tékép hibája!!! Ha bármelyik rendező versenyével gond merülne fel, az kizárólag a rendező hibája. Minden rendezőnek tisztában kell lennie azzal, hogy a tájfutó térképeket használva kell olyan pontokat kialakítani, amiket nem érhet utólagosan kritika.
Én a túraversenyzésben eltöltöt 6 évem során úgy érzem az új versenyszabályzatnak és az egyre pallérozottabb versenyrendezőknek köszönhetően mára az óvások teljesen kihaltak. A fórum pedig a szabad vélemény nyilvántás színtere, tehát mindenkinek szíve joga, hogy kifejtse a véleményét. Mellesleg itt a tájfutó levlistán is lehet néha érdekeseket olvasni.

Sajnálom ha úgy gondolod, hogy semmi sem változott az utóbbi 45 évben. Mert igenis változott. Éppen ezt szeretnénk most jelezni a Hungária Kupán. Úgy gondoljuk többen fiatalabbak és idősebbek is, hogy megérett a túraversenyzés, hogy méltóbb helyet foglaljon el a szabadidő sportok között és ismét szélesebb rétegekhez jusson el.

Ezennel vállalom, hogy az a versenyző, aki elindul a szerdai versenyünkön és valamelyik ponttal problémája adódik egy sörre a vendégem. :)

Fehér János

UI.: Horváth T. Csaba ma is versenyez,mi több írt nemrég egy remek könyvet a tűraversenyzés történetéről.