[Tajfutas] ROB kvíz 2. forduló

Holluby Andras hollomester at freemail.hu
2011. Aug. 6., Szo, 15:39:31 CEST

Nézd Gerzson a Google Maps nem egy vasúti szak honlap!A szolnoki és a miskolci nagypályaudvart is vasútállomásként jegyzi, pedig van különbség. De te kiváló matematikus vagy. Közelítsd a logika felől! Eger köztudottan egyház közigazgatási központ, bazilikával, érsekkel, és az ehhez tartozó épületekkel. Hová építették az ilyesmiket annak idején? Naná, hogy a centrumba, mai szóhasználattal a city-be. Az egyházi elöljárók sem a nagy gyaloglásaikról voltak híresek, így a érseki kertet se rakták messze. Hanem praktikusan a tőszomszédságába. Ne a külvárosban keresd!Egyébként ha beírod a Google Maps keresőjébe, hogy Érsek kert odabök neked egy jelet ahol van. Amúgy én is előszeretettel böngészem a Google Maps-et, a légifotón túl mindig nézegetem a "júzerek" által felrakott fotókat is. Így elég jó összképet lehet kapni az adott területről. Üdv: H.A.