[Tajfutas] ROB kvíz 2. forduló

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2011. Aug. 6., Szo, 08:21:01 CEST

Nagyon gyakran böngészem ezt a google-os térképet. A Dobó ev.
közeledtével, Eger utcáit kezdeném nézegetni. Megtalálom a
vasútállomást, ezt használva támpontnak, próbálok tájékozódni, de
semmi nem stimmel. Hol van az Érsek-kert? Pár perc után jöttem rá,
hogy a várhoz közeli kis megállót szúrtam ki, amit betűről betűre a
rendes vasútállomással azonos "Eger vasútállomás" szöveggel láttak el.

Eszembe jut, hogy néhány héttel ezelőtt, amikor Tatát pásztáztam a
maps.google térképen, azt észleltem, hogy ott Tatának 3 vasútállomása
van. Ez még viccesebb.

1. Tata vasútállomás (ez lényegében stimmel)
2. Tata Tóvároskert vasúti megálló (a Cseke pataknál)
3. Tata Tókerti vasúti megálló (ez a szöveg jelöli az igazi
Tóvároskert megállót)

Üdv:
Kéri G.