[Tajfutas] Budasprint (megint)

Hites Viktor tajfutas at freemail.hu
2011. Ápr. 2., Szo, 12:34:37 CEST

Szia Juli!

Akik nem a szombat kora délutáni géppel mennek, hanem pár napot még tudnak
maradni Magyarországon, azoknak ajánlhatod szerintem a Balaton Kupát is, ott
a magyar tenger kipróbálásán túl, lehet futni majd egyet Tihanyban(!) meg a
balatonfüredi nagymezőn, lehet majd a Trail-O-zni, és lesz egy várhatóan
igen izgalmas folyamatos váltó is! Hamarosan elkészül a versenykiírás.

üdv. Viktor

  _____