[Tajfutas] Budasprint (megint)

Julianna Grant jzgrant at yahoo.co.uk
2011. Ápr. 2., Szo, 12:21:50 CEST

Sziasztok!

Elnezest, hogy megint a Budasprint rendezoit cseszegetem, de csak jot akarok.
Most beszeltem 3 kulonbozo angol baratommal akik szeretnenek futni a
Budasprinten a Veteran VB utan. Kettonek OK, mert nalunk lesznek meg egy-ket
napig, de a harmadiknak nem fog menni a delutan 3 orai 0 ido miatt.  Az o gepe
17.15-kor megy Ferihegyrol es igy nem valoszinu, hogy meg meri reszkirozni a
lemaradast meg akkor sem ha korai rajtidot tunank neki szerezni.  Szerinte az
egesz gep tele lesz Veteran VB-sekkel, mert sokan jonnek Angliabol, igy nem erne
meg esetleg egy kicsit elobbre rakni a null idot?  Csak egy ora is segitene
rajta.

Julia