[Tajfutas] Üzleti tájfutás

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2010. Sze. 29., Sze, 17:51:53 CEST

Én nem látom ilyen sötéten a helyzetet.
Szerintem sokan vannak, akiknek egyszerűen nincs lehetősége berajzolni az
útvonalát, vagy csak nem szakít időt rá, nem foglakozik vele. Én papíron
mindig berajzolom, de a Routegadgettel még sosem próbálkoztam, talán
lustaságból.
Ha valaki taktikai okokból nem rajzolja be a RG-be, akkor őt csak sajnálni
tudom, mert valami egész másért tájfut mint én. Én élvezem, ő nem biztos.
Szerintem az már egy bizonyos fajta üldözési mániát feltételez, ha valaki
azért nem adja közre az útvonalát, nehogy más tanulni tudjon belőle.
Gueorgiou nem csak az útvonalait, hanem az általa kifejlesztett (mások
szerint csak felújított, tökéletesített, sikerre vitt, stb.) taktikáját is
közzé tette, és további VB-ket tudott nyerni. (Egyszer majd Öyvin Thon azt
is elmeséli neki, hogy váltót hogyan kell.)

Kovács Péter
BBB