[Tajfutas] Üzleti tájfutás

Bozán György bozan.gyorgy at gmail.com
2010. Sze. 29., Sze, 17:07:34 CEST

Ironikus megjegyzésem ellenére sajnos tudom, hogy nálunk lustaságból,
meg taktikázásból nem megy a dolog.
Erre (szerintem) a bajnoki pont megvonásával való fenyegetés sem megoldás,
mert ad abszurdum nem a valódi útvonalukat rajzolják be az érintettek.
Ide szemléletváltás kellene, elsősorban az edzőknél, a véleményformálóknál.

A Nők lapja 38. számában Kapás Boglárka kétszeres ifjúsági olimpiai
bajnok elmondja,
hogy Szingapurban a gyorsúszás döntő előtt a spanyol lány (az ellenfele)
odajött hozzá
átölelte és sok sikert kívánt neki.
Nálunk inkább utasításban, kényszerítésben, szankcióban szokás gondolkodni.
Boxi