[Tajfutas] Lindenberg Kázmilla Szupersprint Games - javított eredmények

Gerzson Keri gfkeri at gmail.com
2010. Sze. 9., Cs, 15:53:52 CEST

Csatlakozom Péter véleményéhez. A 23. pont edzőbójáját én is iszonyú sokáig
kerestem, Vankó Péterrel együtt. Úgy értve, hogy időben nagyjából egyszerre,
de más-más helyen. Amikor Péter lent kereste, akkor én fent és ez fennállt
fordítva is. Utána  az egyre rosszabbodó látási viszonyok közepette még
fogtam néhány pontot, de, amikor már zuhogni kezdett az eső, akkor feladtam
a versenyt.

Köszönöm én is a jó versenyt, de hibának tartom, hogy a beharangozott nehéz
terep, nehéz pálya néhány pontja tovább lett nehezítve azzal, hogy nagyon el
voltak dugva ott a bóják.

Gerzson