[Tajfutas] Lindenberg Kázmilla Szupersprint Games - javított eredmények

Vankó Péter vanko at mono.eik.bme.hu
2010. Sze. 9., Cs, 15:32:59 CEST

Köszönjük a versenyt!

A pályák jók voltak (kemények, de ez előre meg is volt igérve).

A térkép és a valóság viszonya - főleg a növényzet tekinettében már problémásabb. :-(

A legtöbbet (a 23. pontnál) azonban azon buktam, hogy a vízszintes faágra rakott bóját és szúrót nem láttam meg, csak akkor, amikor 15-20 perc után már vagy 5-6-odszorra újra ugyanoda jutottam. (Sajnos csak későn tudtam jönni, és emiatt, meg a felhők-eső miatt már rosszul láttam.) Ez kicsit (nagyon) kedvemet szegte, mert előtte egy nagyobb hibától (5-ös) eltekintve egész jól ment. Utána aztán sikerült így még egy nagyot keverni, a végén esőben és sötétben futni, és éppen 100 percen belül lenni.

VP