[Tajfutas] versenynaptár 2011

zala.ztc at zalaszam.hu zala.ztc at zalaszam.hu
2010. Sze. 1., Sze, 11:14:14 CEST

Sziasztok!

Én szívesen kiszámolom a ZTC-nek mennyibe kerül az idei Bajnoki versenysorozat.
25-35 fővel veszünk részt, utazunk .... sokat, és kétszer annyi szállás kell.
Pedig egy OB-t mi rendeztünk idén, mégis meglepődnének néhányan az összegen!
... meg azon ki fizeti ezeket a költségeket.

üdv
Fehér Ferenc
Zalaegerszeg