[Tajfutas] WMOC 2011 nevezés, fizetés.

Marosffy Dániel dani at shivling.hu
2010. Okt. 14., Cs, 07:51:48 CEST

Ezt pontosítandó: a Tájbringa Világkupára nem volt külön forint nevezési
díj meghirdetve (egyébként 30 EUR volt naponként, tehát nagyságrendileg
annyi, mint most a Szenior VB esetében), de a Bizottság a válogatottnak
adott támogatást, így csak 2200 Ft lett az egy főre jutó napi költség.
Ezt nyilván csak egy szűk keret élvezhette (talán 6+6 fő).

A Magyar Kupa esetében viszont kínosan ügyeltünk arra, hogy ne legyen
diszkrimináció, 2200 Ft illetve 8 EUR volt a legmagasabb napidíj, ezt
bármelyik nemzet versenyzője bármelyik pénznemben fizethette.

Komoly fejtörést okozott az árfolyam, amit aztán meg is szívtunk kicsit,
mert a tervezéskor kalkulált 275 a verseny napjára 260-ra ment le, majd
miután beváltottuk az összes bevételt felment 290-re. De ezzel a
kockázattal nem lehetett mit kezdeni, aki nagy nemzetközi versenyt
rendez, lényegében tőzsdézik.

Én a magam részéről egyáltalán nem tartom kirívónak a 110 EUR nevezési
díjat egy VB-ért, bár ilyen olcsón indulhattam volna az elmúlt években.
Ez nem egy átlagos hazai verseny, hanem egy másik kategória,
remélhetőleg színvonalban és szolgáltatásokban is.

Dani

Ps. Azt is mindig humorosnak találtam, amikor a versenyzők megmondják,
hogy a versenynek mire futja. A költségvetés azért ennél összetettebb dolog.