[Tajfutas] WMOC 2011 nevezés, fizetés.

Gerzson Keri gfkeri at gmail.com
2010. Okt. 14., Cs, 01:10:29 CEST

Az újabb hozzászólok leveleiből következtetve:
Ezek szerint a rendezőknek joguk van (de nem kötelesek) a hazai
résztvevőknek kedvezményt adni. Abból, hogy ez a verseny az átlagos magyar
pénztárca számára drága, én is levontam a következtetést. Mivel piacgazdaság
van, és így minden annyiba kerül, amennyiért el lehet adni, ezen nem
háborgok, hanem egyszerűen csak nem nevezek WMOC versenyekre, hanem inkább
sok egyéb verseny költségeire és felszerelés vásárlására fordítom azt a
pénzt, amit a szenior világ kupákra költenék.

Üdv
Gerzson