[Tajfutas] WMOC 2011 nevezés, fizetés.

Jankó Tamás jankot at t-online.hu
2010. Okt. 13., Sze, 13:48:33 CEST

Úgy tudom, az IOF-nek fizetendő royalty fejenként 20 EUR (Zetor, javíts,
ha nem jól tudom). Ha pl. 80 EUR lenne a nevezési díj, akkor is maradna
60 a rendezőknél. Ebből szerintem önmagában tisztességesen meg lehetne
rendezni 5 napot (az osztrák nevezési díj is 12 EUR/napban van
maximálva, és egész jó versenyeket csinálnak). Nyilván a svédeknek,
norvégeknek mindegy a nevezési díj, nekik ez elenyésző tétel a repülő,
meg a 4*-os szálloda mellett, de a magyarok többségének igenis számít.
És akárhogy is nézzük, a magyar versenyzők bármilyen bombasztikus
ajánlat mellett is csak a mezőny elenyésző kissebségét fogják adni.

Tamás